Esrakzly düzenli aralıklarla gelen kasılman yoksa bebeğin hareket ettiğinde verdiği aancı ile karıştırmış olabilirsin ama doğum sancısı hareketten değil belli aralıklarla ve aralıkların kısalmasıyla anlaşılır azdan çoğa doğru artazak ve zaman aralığı da kısalarak gider aniden helip geçtiyse doğum sancısı değildir.