Asla anlam veremediğim bir konu herkesin günahı da sevabı da kendine, ilk hamileliğimde tutmadım yine tutmicam düşünüceğim tek şey beslenmem ve bebeğim sonradan tutamam vs. bu kadar kasmaya gerek var mı bebek doğduktan sonra telafi edebilirsiniz biri tutucam der diğeri tutmicam kim kime neyi ispatlamaya çalışıyor tam olarak :)