Sedaccls kaç haftalik gebesiniz.
Bende de 677 heterozigot var bir kac da faktör eksik gebe kalmadan aspirine basladim
Keseyi gorunce de kan sulandirici igneye basladim
Tabi doktor yönlendirmesiyle basladim, siz de muhakkak doktorunuza sorun.
bebek iyi beslenmek icin en kanli yere yerlesir bizim gibi pıhtılaşma sorunu olan kisilerde bu nedenle gebelik basinda hematom veya hafif kanamalar olabiliyor. Bu nedenle gecikmeden baslamak onemli ama doktor yazmadan gidip kendiniz almayin lütfen.