Sevcny Haftamda gebeyim 1 gün gönce doktoa gittim her şey normal dendi ama çevrem krnımın aşağıda olduğunu söylüyor doktora sormadımda heyecandan neden olur
MervEslinArden Sevcny Yapısal birşeydir herşey normalse herkesin de dediği herşeye kafayı çok takmamak lazım. Kızımda daha aşşadan belirdi geldi son haftalar midemle birleşip büyüdü oğluma hamileyim hemen karnım midemle birleşip belirgin oldu daha önde falan ablamın 32 haftalık karnı 20 haftalık gibiydi falan herkeste farklı olması doğal 🤝
xEndless Sevcny Aksi bir durum olsa doktorun söylerdı canım merak etme bende 26+3 günlüğüm çok hafif çıkmış karnım oda aşağıda kız bebek bekliyorum etrafı aldırma sen ☺️
Girlmama Sevcny Allah o çevrenin ağzını torba gibi büzsün benim bebeğim aşağıda baya kafası aşağıda hemde karnım falan düşmedi bu genetik bişey bence hamile insanın yüreğini ağzına getirmek için her şeyi yapıyorlar
LLavinya Sevcny bende 28. Haftamdayım kız bebeğim olacak benimde karnım aşağıda duruyor bana da geçen aynısını söylediler ama doktorum herşeyin normal olduğunu söylediği için önemsemedim :) bi de benim kızım aşağıda yağıyo hep hareketlerini altta hissediyorum. İçinizi ferah tutun dışarı kulaklarınızı tıkayın :)
Sevcny Girlmama akşamdan beri gözüme uyku girmedi diyebilirl doktorada gidemedim bir kaş kişi karşıma geçip aaa yapınca çok telaşlandım herkes doktor olmuş sanki
babyoz Sevcny kontrol sırasında doktorların baktığı şeylerden biri de rahim ağzı uzunluğudur. O uzunluk iyiyse bunda da sıkıntı yoktur. Farklı bir durum olsa söylerdi kısalma vs var . Erken doğum olma ihtimali var gibi. Olabilecekleri kısalma durumunda alınacak tedbirleri söylerler size .
Girlmama Sevcny değişik ya insanlar bir kesim doktora gitme diyor keyiften gidiyoruz sanki riskliyiz bir kesim başka bişey diyor sadece konuşmak için konuşuyorlar
dunnobeck Doktor çevredekiler kadar iyi bilememiş demek ki 🫠 Şaka maka ne kadar garip, her şeye karışan insanlar var ya… Sizi endişelendirmişler boşu boşuna