Se-Ha Merhaba arkadaşlar, Biz çok şükür 24+2 haftalik olduk, ben bisi sorcam, benim haftamda olan yada bu haftalarini gecirmis arkadaslar bebeginizin tekmelerini hareketlerini ne kadar asagida yada yukarda hissettiniz ? Ben gobek deligimden 5 parmak asagida hissediyorum, normal mi ? Daha yukarda olmasi gerekmiyor mu 6 aylik olmasina gore ? :/
Bebekim123 Se-Ha canım benimde öyle ama ben normaldir diye düşündüm ilk hamileliğim olduğu içim bilgim olmadığından sanırım 👀 evham yapma ya normaldir inş.
2cocuk2kopek Se-Ha canim bende 23 haftaligim benimde o sekilde gecen gun kontrolum vardi ama normaldir bence yoksa doktor soylerdi bir problem olsaydi.
Krispiim16 Se-Ha düne kadar kasıklarımda hissediyordum ama dün dün göbekdeliğimin 4-5 parmak aşağısında hissediyorum artık rahim yukarı doğru ilerliyor normal canım merak etme
elifagace Se-Ha çok normal canım zaten kontrole gittiğimizde doktor hep oralarda da gezinip bakıyo ultrasonda bende 25+2 yimm
Aytana Dün doktor kontrolüm vardı bende 20 haftalığım kasıklarımda hiissediyorum dedim herhangi bi sorun görmedi bizim doktor normal sanıyorum 🙄
meeese Ben de o zamanlar bazen vajinaya yakın hissediyordum sonra değişti bebek yer değiştiriyor sürekli bir süre sonra geçer :) bu arada 24 haftalık demek 6 aylık demek değil 5.5 ay a tekabül ediyor
graphblues benim de öyleydi idrar torbamı tekme attı fena canımı yandı wc gittiğimde oldu :) bir kaç hafta sonra üstte geçti korkma normal bunlar sürekli yer değiştiriyor şuan 24+5 deyim
031965 Tam altı aylık olduktan sonra aslında bebişini daha yukarda hissedeceksin, bir de ilerde de bebişini oralarda hissedebilirsin büyüdü sonuçta kafası yukardaysa ayakları orda olabilir ayaklarının orda olması bebişin aşağıda anlamına gelmez o yüzden için rahat olsun 🙌🏻🙌🏻
Popmum Normal canım ben vajinama tekme attığını biliyorum devamlı baskı oldu. Sonra sağ kasığımın biraz üstüne tekme yemeye başladım. Bebeğin ayakları aşağıda olduğu için normal kafana takma. Ağrın olursa dinlen uzanıp. Ayaklarını yukarı kaldır kalp hizasında.
Giz Ayakları aşagıdadır bende o haftalarda aşagıda hissediyordum doktor ayakları orda çünkü dedi😀 Şimdi 29 haftalık olduk hareketleri heryerde hissediyorum 😀😍 Se-Ha
Zuhresule Se-Ha benim de o zamanlarda öyleydi hemen merak edip doktora gitmiştim. Minik sipam yüzüstü dönmüş ısrarla Rahime doğru tekme atiyodu 😅 bir iki haftaya döndü tekrar. Ama yine de doktoruna danış tabi ki
Se-Ha Hepinizede cok tesekkur ederimm 😘😊 Ya bana erken dogum riski dedigi icin doktorum korkuyorum 😪 o yuzden aslinda bu korkum bu evhamim..