Ya benim iki cocugum var ve üçüncüye hamileyim 7+6 haftalik diğer çocuklarımdan hep folik asit kullanmışım hiç bir sıkıntım olmadi ama bu gebeliğimde folik asiti kullanamiyorum vifolic vermişti çok aşiri derecede kalp çarpıntım oldu aşiri bulantı halsızlık oldu sonra, sağlık ocagında değiştirdim folfull diye ilaç verdi oda aynısı oldu şimdi sali günü doktora gitcem gidene kadarda folfull ilacı kırıp öyle içiyorum benim gibi yaşayan varmı bebege bi zarari olurmu acaba bu durumu ilk defa yaşiyorum