Ben ilk çocuğumda yaralarım düzelene kadar çok ilginç şekilde verdim 😁 yaralarımdan dolayı emzirmek istemiyordum çünkü ,acıdan ölüp ölüp diriliyordum . Eczanede satılan silikon göğüs ucu alıp , uç kısmını minik kesip Biberon başlığı kafası geçirdim 😂elimlede silikon kısmını sıkıca tutup düşmesin diye bebeği dayıyordum . Bu şekilde 2 haftaya kadar geçti , tabi yara kremiylede desteklemiştim .