Arkadaşlar merhaba, 15 günlük bebeğim rsv pozitif çıktı solunum sıkıntısı çektiği için yoğun bakıma girdi, 2 gündür hastanede sütümü sagiyorum fakat neredeyse yarı yarıya bir azalma oldu. Bebeğim sonda ile beslendiği için emziremedim ve emzirememek sanırım sütümü azaltıyor. Sütümü arttirmam için ne tavsiye edersiniz 3 lt su içiyorum yeşillik yiyorum beslenmeme dikkat ettim fakat süt artmıyor. Ayrıca benim gibi rsvden bebeği yoğun bakımda yatan var mı, yattı ise kaç gün hastanede kaldı. Dualarınızı ekliyorum iki gündür ağlamaktan helak oldum moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum ama bir yere kadar basariyorum.