Zeyzey3454 Kızlar 37+1 günlük gebeyim Aşırı vajina kaşıntım oluyor ama kötü kokulu akıntı , yanma vs durumu yok. Sadece dün akşamdan beri kaşıntım var. Bu hafta daha yeni test vermiştim vajina enfeksiyonu falan çıkmadı ama anlayamadım
efeduru Zeyzey3454 benimde ilk hamileligim de çok olmuştu canım anca dogurunca geçiyor biraz daha sabret sağlıkla doğur 🙏
babyandmom__ Zeyzey3454 iç çamaşırını sık sık değiştir ama her giydiğini ütüle enfeksiyonun yoksa bile başlangıcı olabilir