Baydan beri var olan bi durum bugünde fark ettim ki kaburgamın altı hafif ağrıyo. Geçen sağlık ocağında da ilk kalp atışını solda koyar koymaz buldu makina ile. Sola yattığımda bi ağırlık oluşuyo bazen nefesi keser gibi tüm yok oraya biniyo. Normal otururken falan karnıma dokunduğumda sol tarafım daha dolgun bu neden olabilir bebek mi?