Kubrakezer Mervebekci bende de bu sabah oldu bende aynı 39+2 sumuksu bi akıntı ama belli normal akintim değil biraz daha yoğun ve fazla bende ne yapacağımı bilmiyorum ama sancı hiç yok
Kaderyunus Google görsellerde arayinca cikiyor canim görüntüsü sümüksü yapıda diye biliyorum canım 🤷♀️ hadi hayırlısıyla Allah kurtarsın 😍
Kubrakezer Gamzeercan Bi anda oluverdi çok heyecanliyim inşallah hep beraber kucağımıza almak nasip olur yavrularimizi. Hiç telaslanmayin gelmedi diye benim geldi ama hiç ağrım sizim yok .Allah yardım etsin hepimize inşallah
Gamzeercan Eda2424 doktorum cuma çatı muainesi yapıcam dedi salı son gün o güne kadar gelmezse yapılıcakları ben sana anlatıcam dedi 😒 napılcak bilmiyorum suni sancımı vercek acaba
Kubrakezer Gamzeercan son günler bi türlü geçmiyo bende hep ne zaman dogurcam diyorum. İnşallah hayirlisiyla doğar minikler 💕😍😍😘
Gamzeercan Eda2424 ben valla beklemek istemiyorum çok sıkıldım artık külolu oldu artık doğuramicam yoksa 😂
Gamzeercan Mervebekci başka türlü nasıl doğurcamki sancım yok açılmada yok acaba zorunlu sezeryanmı dicek
Gamzeercan Mervebekci bencede ya suni çok zor diyolar ama doltorum hep normal doğumdan yana sezaryanı ağzına almıyo bile ama bakalım hayırlısı allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🥰