Girlmama benim yazdıgıma cevap vermişsiniz bende size yazayım ☺️ düzgün okumamışsınız diye tekrar yazayım ^ herkes kendi bünyesine göre ve sağlık durumuna göre ve doktorunun verdiği izine göre tutabilir. Siz tutmayın kendiniz bilirsiniz. ^ bakın gayette saygı duyuyorum tutmayanlara.. gırtlagınıza yapışmıyorum illa tutun diye, tabiki de sonradan da tutulabilir. Herkes kendi isteğine ve sağlıgına göre tutar..
sizler genelleme yapacagım yada belirli kişiler herneyse bu durumu yani sanki tutan katil bebeğini öldürüyor gözüyle bakılıyor..
Yoo bebekte annede sıkıntı yoksa neden tutmasın! Doktorum tutabilirsen tut dedi denedim tutabildim tuttum. Ha sıkıntı yaşasaydım tutmazdım.
Oruç tutanlar post açıyor sürekli demişsiniz peki bu ne postu oruç tutmama mı??
Veshasıl bırakın herkesi kendine isteyen tutsun isteyen tutmasın.tecrübeliler de yaşadıklarını paylaşsın ki yararlı bi fikir alışverişi olsun.. İyi geceler diliyorum🤗 bebişleriniz sağlıkla kolaylıkla doğsun inşallah☺️