1 haftadır belimden kasıklarıma yalancı sancı gibi ağrılar vuruyor ilk önce rahim büyüdüğü için düşündüm ama bacak aralarıma kadar vuruyor sancı gibi erken doğum belirtisi olabilir mi ilk hamılelıgımde böyle olmamıştı hiç böyle durumu yaşayan var mı?