Handey tercih meselesi canm sezaryen kolayına geliyorsa sezaryen olursun sonucta her ıkı sekılde de evladına kavusuosun 🥰 ben devletten takipliyim o yuzden normale teşvikleri oluyor ki bende normal istiyorum zaten inşallah yaparlar yoksa mecbur sezaryen olacam