Aycan00
Kızlar doktorum Cuma ya kadar gelmezse bebiş başı biraz önde olduğu için Sezeryan önerdi bende normal Doğum istediğim için 39.haftamda yani Cuma günü bakarız başı biraz inmişse suni sancı deneriz dedi ama inmemişse Sezeryan dedi.Bu durumu yaşayan var mı ? Yani hiç açılma olmadan suni sancı denemek mantıklı mı boştan yere ikisininde ağrısını çekmek istemiyorum çünkü