Kızlar 35+6 oldum çok ağırlaştım yürürken aşırı zorlanıyorum doktorumla 36+5 için sezaryen planladık bir yanım biraz daha bekle diyor, bir yanım daha fazla dayanamıyorum diyor 2 yaşında bir de kızım var ekstra o da yoruyor yatıp dinlenemiyorum 🥲 6 günüm kaldı planlı doğuma ama sanki günler geçmek bilmiyor 🤦♀️