gamzesimasimsek Selam herkesee🤍 Reglim 3 gün gecikmişti ve sabah test yaptım 2.çizgi silikti kan verdim ve beta 83.5 çıktı doktorum gebelik var dedi ama kasıklarımda yoğun ağrı var sizce normal mi?
Eymen68_ gamzesimasimsek normal canım bende aynısını yaşadım rahim genişliyor bebek tutmaya çalışıyor bol bol dinlen