ruyadandunyaya DENIZ_55 ay benim de sezaryen korkma hiç ilk gün zor hatta ilk ayağa kalkma zor onun dışında zorlanmadım ben
DENIZ_55 ruyadandunyaya benimde ilk çok mükemmel gecti çok şükür bu ikinci ama insan ginede endise ediyor 🥹🥹
ruyadandunyaya DENIZ_55 bakmayın bende çok endişeliyim ilk çocuğumdan iki gün ayrı kalıcam diye de üzgünüm
DENIZ_55 ruyadandunyaya benim evde bebeğim yok o konuda sansliyim ama ameliyat sonuçta çok endişe ediyorum 🥹