Kızlar iyi geceler öncelikle nasılsınız beni soracak olursanız iyiyim Allaha şükür yani ilk Gebelim olduğu için biraz tedirginliğiyim tabii ki bazı konularda 24 haftaya girdik Allahın izniyle detaylı ultrasonunuzu yaptık bebeğimiz de bir sıkıntı görünmedi normal rutin kontrollerimize gidiyoruz bebek haftasıyla kilosu falan her şey uyumlu Allaha şükür doktorun ağzından kötü bir cümle duymadım bugüne kadar duymakta nasip etmesin Allahım bütün bebeklere sağlık sıhhat versin 20 yaşında bir anneyim ilk bebeğim olduğu için biraz tecrübesizim size şunu sormak istiyorum ben gündelik mesela diğer gebeler gibi değilim hani kendimi bazen suçluyorum iyi beslenemiyormuyum diye Çünkü baktığımda diğerleri hep kahvaltıda yumurta ceviz avokado vb Şeyler yiyorlar aralarda kuruyemişler tahıl gıdalar normal ekmek değil beyaz ekmek değil tahıl ekmeği ya da başka ekmek akşama da güzel bir yemek işte yiyorlar ben her yemeğin yanında ekmek yemesem doymuyorum mesela ama ben böyle değilim hamile olmadan önceki hayatımdaki gibiyim yani mesela sabahları bir tane yumurtayı omlet yapıyorum peynir zeytin domates salatalık ya da kaşarlı tost öbür türlü bir şeyler yiyemiyorum avokado falan sevmiyorum Öğle arası mesela canım tatlı bir şey çektiğinde çikolata yiyebiliyorum ya da bisküvi kendimi kısmadım bu konuda ne kadar üstüne düşersem o kadar bir şey olur diye düşünerekten gidiyorum tabii ki de süt ve süt ürünleri kuruyemiş yiyorum ama her gün olmuyor yani ne yemek yaparsam da onu yiyorum benim gibi olan gebelerimiz var mı beni aydınlatsın