nigar830 hayırlı olsun canım senin bu postunu görünce kendim geldim aklıma ben de ilk gebeliğim bu 24 hafta oldum ilk öğrendiğim zaman ben de buraya bu şekil yazmıştım ağrılarım olduğunda Kasık ağrılarım olması çok normal ben 4-5 haftalıkken ,benimde ilk gebeliğim öğrenmemişken yani O kadar çok kramp şeklinde giriyordu ki adet olacağım sanıyordum yani bir anda böyle girip 5-6 saniye falan sürüyordu ama bu normal bir şey korkmana gerektirecek bir şey yok kanamayla birlikte olmazsa sıkıntı yok