Kızlar iyi geceler hayırlısıyla 10 haftalık oldum ama ikindi sonrası mide bulantım başlıyor gibi geceleri özellikle ekşimem bulantım oluyor yemesem de oluyor kimlerde böyle belirtiler ya da hangi belirtiler var bu haftada göğüslerim hassas kıyafet deyince bile rahatsız ediyor gibi hissediyorum sabahları diş fırçalarken öğürüyorum bi kusmam yok şükür halsizlik yine de devam martta kontrolüm var inşallah her şey yolunda haberi alırım alırız güzel anneler Rabbim hastane yollarında eğlemesin gülerek gittiğimiz yolları yine gülerek döndürsün🙏🏻🫶🏻