Htc_Skru Kubrakezer canim dr bana nisan gelince su gelince hemen gel bekleme demisti ustune basa basa her seferinde .. git bekleme , kac haftaliksin
pnr01 Kubrakezer telaşlanma tatlim nişan artik doğumun belirtisidir suyun yada sancin yada kanama olursa hemen hastaneye gidersin bunlardan biri olursa doğumunu başlatirlar sadece nişan gelmesi doğum başlayacağinin belirtisi sağlikla kurtul inşallah
Neroizm Kubrakezer suyunuzu degil ama sancinizi bekleyin. Su herkeste gelmeyebilir. Ama sanci basladiysa acilmaniz ilerliyor demektir. Hatta sanciniz da sıklaşsın oyle gidin. Her 10 dakikada bir aciklik muayenesine girmek zorunda kalmayin.
Sinemiraz Kubrakezer nişan doğumun yakın zamanda gerçekleşeceğinin işareti . Benden size tavsiye sancılarınızın gelmesini bekleyin
Zhraaltun Sinemiraz doktr bnada hep ustnr basa basa dio nisanda suda vs gel die bnde gtmk istmyrm ama korkuyorm da bsey olr die napcagimi bilemedm
Aynuradymn Kubrakezer telefonla ulasabiliosaniz ulasip bi gorusun doktorunuzla sizi dha saglikli yonlendirir ins saglikla alirsiniz kucaginiza bi avazda kurtarsin Rabbim
Ssseval Kubrakezer nişanım geldiğinde sancı veya suyun gelirse hastaneye gel demişti doktorum. Ama ben arayıp sormuştum. Sende doktorunla iletişime geçmelisin. Her dr farklı seni takip ediyo bizden daha iyi bilir
Kubrakezer Ssseval benim oturduğum yerde bi tane hastane var ordada bi tane kadın doğum doktoru var ama onunla iletişime geçecek bi numarasi yok çünkü zaten çok ilgilenmiyo arayı p sormak isterdim ama işte
Kubrakezer ilkanneilkbebek akıntı gibi bişey ama çok farklı biraz pembemsi ve akintidan daha çok ve daha yoğun