Kızlar bugün sezeryan doğum yaptım 38+6 da. Bebeğimi ameliyat sırasında hemen alıp yoğun bakıma yatırdılar akciğerinde enfeksiyonu varmış küvezde 1 hafta kalacağını antibiyotik tedavisi olacağını söylediler daha bir kere dahi dokunamadım. Sizlerin de böyle bir şey başınızdan geçti mi ? İçimi rahatlatmaya çok ihtiyacım var