kalorisizpatates üç farklı hekim gezdim ikisi bir sıkıntı yok dedi birisi böyle bi durum olduğunu söyledi muayene sonrasında. 19 gün gecikme olunca gebelikten şüphelendim, defalarca test yaptım beta hcg baktırdım bugün son kez gideyim dedim kese yok gebelik yok kalınlaşma var dedi ama yine de beta istedi negatif çıktı. Salı günü tekrar görüşelim dedi, tedirgin oldum