Serifeiscann ben adetime 10 gün kala pembe lekelenme olunca şüphelenip idrar testi yapmıştım, hamile olduğumu öyle anlamıştım.2. hamileliğimde kasık agrisi çok olmadı bende.ama ilkinde adet gecikince göğüs hassasiyeti ve kaşık a ağrısı çok olmuştu 🙈 Hızlı test yapabilirsiniz 🙈🙈🙂 belki çıkar. 😌😌