Aselim_43 User658383839 bebeğinin hareketlerine dikkat et sakıncası olacağını düşünmüyorum sancılar çünkü doğumu başlatmak kasılarak açılma sağlıyor olarak düşünürsek normal doğumda olacak şeyler kaç haftalıktınız
User658383839 Aselim_43 şuan 34+4 haftalığım. Sürekli takip ediyorum hareketlerini inşallah aklıma gelenler olmaz. Doktorum da suyun veya sancın, kanaman olursa gel demişti kontrolleri de 2 haftadan 1 haftaya düşürdü sıklaştırdı yatışı kabul etmeyince zaten
Aselim_43 User658383839 40+1 hiç sancım yok doğum belirtim yok kendi sancım olsun suni sancıya gerek kalmasın diye dua ediyorum hergün bebeğimize normal doğumla kavuşmanın yolu sancılardan geçiyor diye düşünüyorum
User658383839 Aselim_43 sağ salim kucağıniza alın inşallah 🥰🙏🏼 benim bebeğim de ters bu zamana kadar hep makat dedi doktorum. Sadece kasılma yaşıyorum bende arada karnım sertleşiyor
keyfimin-kahyasi-misin User658383839 muhtemelen asiid yukselenlerde haraket etmiş çünkü kasılma vs olsa kalp atisinda farklılık olurdu
User658383839 keyfimin-kahyasi-misin 😌 içim bir nebze de olsa rahatladı inşallah öyledir teşekkür ederim.🙏🏼🫶🏼
Aselim_43 User658383839 Amin inşallah hepimiz sağlıkla sıhhatle kolaylıkla kavuşalım inşallah bebelerimize🫠
keyfimin-kahyasi-misin User658383839 🫶🏻💞Stres yapma başıma geldi ama yatirmadilar sadece dinlen dikkat et bı sorun farmedersne gel dediler çok şükür bişey olmadı dün kahve lekelenme oldu uyusmazlik iğnesini doktor gerek yok demisti o yüzden olmuş bebegim gayet iyi
User658383839 keyfimin-kahyasi-misin maşallah. Valla sağ salim kucağımıza alalım başka hiç birşey istemiyorum 😟🙏🏼
Girlmama User658383839 doktorun iyi mi benimde dün sancım vardı 1 saat bekletti ve sabah kontrole gittim eğer sancın sıklaşırsa çok geç olmasın şuan durdurabilirler hastaneye git istersen eğer özele gitmiyorsan özele git
User658383839 Girlmama teşekkür ederim 🙏🏼 sancım şuan yok ama kötüleşirsem tabi ki de gidicem hemen. özele gitme imkanım yok maalesef ama randevu günümü de beklemicem pazartesi ilk işim doktoruma gitmek😟
User658383839 Oyku3005 durum aynı canım benim maalesef hatta bugün de gittim hesabımdan bakabilirsin yeni post açtım orda da var bı nst kağıdım maalesef ki aynı sonuçlar 🤷🏼♀️