Kızlar bi hafta önce sezaryen oldum ama emzirmek daha beter ki öyle canımdan can gidiyor resmen her çekişte ağlıyorum krem sürüyorum ılık suyla ovalıyorum nolur bildiğiniz daha etkili bi yöntem var mı emzirmek eziyet gibi geliyor ağlamaktan yoruldum. Bir de her emzirmede sancısı aynı anda geliyor ikisi birleşince ölüyorım resmen başka ne yapabilirim lütfen söyleyin😢😢😢😢😢