Kızlar selam. 2-3 gündür çok olmayaraktan az miktarda kahverengi akıntım var. Çok korkuyorum 10 haftalık hamileyim. 2 kızım var ikisindede böyle birşeyle karşılaşmamıştım. Temmuz 25 de kürtaj oldum embrionun kafasında hastalık vardı diğe. Çok korkuyorum ilk kez böyle birşeyle karşılaşıyorum😔😔😔 bilgisi olan varmı 😔?