Kızlar Allah aşkına yardım edin 10 aydır evliyim evlendiğimden beri saçımda böyle ara ara kepek (eskilerin diliyle konak) çıkıyor bekarken böyle bir derdim yoktu acaba burdaki çeşme suyundan kaynaklı mı diye düşünüyorum bu şeyleri kafamdan nasıl atabilirim? Egzama gibi deri hastalığı da değil emin olun pis de değilim az önce yıkandım 2 günde bir yıkanırım maksimum 3 günde bir, saçımı kuruttum sonuca bakın 😭

