Elif-ayaz benim de sezeryanın ilk gününden beri hep şişti terlik bile giyemiyordum o kadar sonra şnternette araştırırken okumuştum yastık koyma olayını hemen de iniyordu ama yine şişiyordu yastığa devam ettim bu nedenle bir süre.zamanla geçiyor tabi ama kaç günde geçmişti hatırlamıyorum🥲