Noluyoya ben istanbuldayım fakat online terapi aldım daha kolay oldu evden derdimi anlatmak 🙈 benim gitme nedenlerim kısaca düşük yaptım sonra kızımla ilgili sorunlarım vardı kendisi o zaman 3 yasındaydı 😂 ve genel hayatla ilgili sorunlar vardı bu konuda destek aldığım geçen sene aldım ve iyi ki almışım diyorum