Regl ilk kez 2 gun gecikti tabi bu adetin 2.günü ay hormon testleri için 15 gun öncesinden şehir hastanesinden randevu almıstım dün randevu günüydü ama 2. Gün degildi kan verdim sonuc kesin yuksek çıkacak umuduyla 4 e kadar bekledim sonuc beta <5 yani negatif doktor dinlemedi bile kasık agrılarımı soracaktım 1 yıl gecince gel dedi gönderdi beta degerini anlamadım 5 olma ihtimali var mı ki