Merhaba, 10 Ocak’ta 25 haftalık hamileliğimi sonlandırmak zorunda kaldım. Normal doğum şeklinde bebeğimi doğurdum. Devamında parça kalmadığı için kürtaj olmadım. Bugün doktor kontrolüne gittim. Herhangi bir sorun olmadığını iletti. 3 aya kadar olamayabilirsin, kişiden kişiye göre değişiyor dedi. Merak ettiğim sizler doğum ya da kürtaj sonrası (ben hangi kategoriye giriyorum bilemedim) ilk reglinizi ne zaman oldunuz?