11+5 günlük hamileyim. En baştan beri kanama alanı var yarı yarıya küçüldü. Kanama aktif olarak bir gün oldu sonraya lekeye döndü. Pazartesi kontrolde kahverengi çok afedersiniz çamur gibi lekelenme olduğunu söyledim. Eski kan kötü olduğu için onu atar iyi birşey normal dedi. Dün acildeydim grip için bebek iyiydi yine bir sorun yoktu. 1 saatten beri lekelenme sanki açıldı renk olarak kana dönüyor gibi . Yaşayan var mı durumu? Şu an çok kar yağıyor yollar açılmadı acile gitme şansımız yok maalesef 😔