Busra333 Kızlar sütüm yetmiyor gibi bebeğim 2,5 kg doktor da küvez sonrası kilo almasını beklerdim dedi. Sütüm yetmiyor gibi ne marka güzel besleyici, kaliteli ve hızlı kilo aldırıyor ? Lütfen yardım ??
umrumdadegil Busra333 evolvia çok güzel kilo aldırıyor gaz kabız sıkıntısı varsa ama sma comfort öneririm
Sila_aylin66 Busra333 sma güzel birde aptamildr güzel oluyor ben oğluma sma kullandım yrğenimde küvezde kaldı ona da Aptamil kullandık güzel kilo aldırdı
GirlandBoy_Mom Busra333 sma comfort öneririm canım doktorlarda genelde bunu öneriyor gaz vs yapmıyor tabi her bebek bir değil
Busra333 umrumdadegil ı Sila_aylin66 Öyle mi diyorsunuz çok teşekkür ederim ben de doğumdan önce hipp almıştım ama tabi böyle süreçlerden geçeceğimi bilmiyordum küvezde kalacağını bu kadar küçük doğacağını tahmin etmemiştim. O zaman ben Aptamil ya da Sma alayım
Sila_aylin66 Busra333 evet öyle ama ilk küçük paket alın istersenix çünkü bebeğe kabızlık yapabiliyor bazı mamalar
Busra333 umrumdadegil küçük ki Çubuk kraker gibi bacakları o yüzden bir an evvel kilo alsın istiyorum doktoru da aynı şekilde kilo almasını bekliyor haklı olarak üzülüyorum kilo aldırmıyor diye
Busra333 GirlandBoy_Mom hadi ya çok teşekkür ederim ilk kızım gazlıydı keşke deneseydim . Kilo aldırması bu evrede çok önemli çok teşekkür ediyorum
GirlandBoy_Mom Busra333 kilo aldırıyor kuzum merak etme kızım şuan 13 aylık hala geceleri veriyorum 2 biberon kadar inşallah çabucak toparlar 💕ama küçük kutu al istersen bi dene aptamilin gaz yaptığını çok duydum onu önermem ama Doktor’un ağzından bizzat duyduğum sma canım hem kilo aldırması açısından hemde gaz ve kabızlık yapmaması bakımından
GirlandBoy_Mom Busra333 benim kızımda küveze girdi canım 2900 doğdu sonra 2700 e düştü küvezdeyken hep sütümü sağıp hemşirelere veriyodum 5 gün kaldı küvezde enfeksiyon geçmişti benden çıktığında 2950 olmuştu canım toparlanır merak etme😘
umrumdadegil Busra333 benim bebeğim de küçük doğmustu ilk zamanlar evolvia kullandım gerçekten çok güzel kilo aldırıyor o konuda çok memnundum ama sonra gaz sorunumuz oldu sma comforta gectik öncelikle evolvia denemeni tavsiye ederim gaz yapmazsa ona devam edersin yaparsa sma comfort
Busra333 Girlmama doktora soracağım tabi ama doktorda kendi anlaşmalı olan markalardan birkaçını önerecektir
Busra333 GirlandBoy_Mom tamam canım o zaman ufak bir paket alıp deneyeceğim inşallah umarım bir an kilo alır o kadar ufak ki 🥹
Busra333 GirlandBoy_Mom benim ki de enfeksiyondu cnm tek ciğeri kapanmıştı 🥹 allahım inşallah alır güzel kilo almıyor. Emmiyor bende mecbur sagıyorum geceleri sağamıyorum sütüm azaldı
umrumdadegil Busra333 evet içeriği güzel zaten doğum yaptığım hastanede vermişlerdi o mamayı sonda doktora da sordum çok güzel kullanabilirsin dedi
Girlmama Busra333 hmm benim bir tanıdık aptamil veriyor doğduğundan beri şuan 2 yaşında çocuk hala içiyo benden kilolu
GirlandBoy_Mom Busra333 yaa kıyamam toparlanır kuzum merak etme annelik işte anlıyorum seni bende aynılarını yaşadım mama ile hızlı kilo alır tombiş tombiş olur allahın izniyle 🥹🤲