Kızlar selam, ara ara oluyordu çok sık değildi. Bugün sürekli oluyor gibi.. Ağrı gibi de değil nasıl tarif etsem onu da bilemedim😅
Vajinanın sol tarafında diyim sanki orda ara ara olan bir iğne batması, uyuşma, zonklama mı diyim o tarz bir rahatsız eden bir his😂
Böyle içerden gibi de bir hissiyat değil sanki sol dudak kısmında gibi
Kasık ağrısına vs ben nerem ağrıyor dediysem doktorum normal rahim büyüyor dedi ama bu garip geldi içeriden olmadığı için
Bu normal bir şey mi? Yoksa doktora gitmeyi gerektirecek bir şey mi? Doktorum da alttan da muayene etmiyor bide yeni gitmiştim huzursuz oldum size sormak istedim 🫣