merhaba arkadaşlar Kraft Kenya i size kullananlar varsa bir sorum olacaktı ben 172 eşim 190 boyunda ve biz bu arabayı az önce online olarak yani gidip denemeden aldık. Uzun arastırmalar sonucu bu modele karar vermistim fakat boyumuzun sorun olacağını tahmin etmemistim. Arabayı deneyen uzun boylu ve esi de uzun olan bir arkadasım kendileri mağazada denediklerinde ayaklarının öndeki demir parelel cubuğa carptığını ve kullanamadıklarını o yüzden uzayan baska bir model aldıklarını söyledi. Kraft Kenya kullanan uzun boylu ebeveynler var mı aranızda? İçimi rahatlatmak adına size sorayım dedim kızlar 🩷 Teşekkürler