Yukselen 30+3 teyiz bizde. Odası,Bebek arabası,hastane çantamız herşeyimiz hazır çok şükür. Ama en önemlisi adımız yok 😂😂 çocuk bugün doğsa isimsiz kalacak valla. Ne olur ne olmaz diye erkenden bitirdim herşeyi. Belim sağlamken ütüledim katladım kaldırdım ne varsa. Şimdi ufak tefek kapı süsü işte odasına raf filan onları ayarlayıp boyayacağım. Ama dediğim gibi adı olmadığı için bunları yapamıyorum 🤪