Merhaba oğlum bir yaşına girecek eski tahlil sonuçlarına bakarken 3 günlükken alınan tahlilinde Kreatin kinaz 750 çıkmış ozamanlae hiç bir şey demedi doktorlar şimdi araştırdım dmd falan yazıyor çok korktum tekrar verdirmem gerekir mi acaba böyle bir durum yaşayan oldu mu