Cela Merhabalar , kızlar, bende hiç 28 günde bir olmazdı ama bu ay nedense gecikti, hamilelik diyemem çünki testde negatif , daha bu sabah erkenden yaptım . Ama rahim kısmında batmalar oluyor ve az-az kasılma gibi. Böyle bir şey yaşayan oldu mi hiç?
E-M-20 Bende de aynı durum var ya lütfen yaşayan olduysa bilgi verebilir mi reglim 4 gün geçti test negatif neyden kaynaklı bilmiyorum