Fdle kız halen aynıyız korkma ya da bilmiyorum bende mi korkmalıyım 🥹 ben de 7+0 gittim pazartesi günü, ölçüleri 6+2 ile uyumluymuş kese 11 mm. Ama biz bebeğin kalp atışını gördük, dinlemek riskli olur çok küçük sadece görelim dedi. Belki de sen de bir iki günle kaçırmışsındır? Muhtemelen de kontrolden sonra başlamıştır çünkü mesela benimki de gerçekten çok küçüktü ben göremedim ama eşim ekrana daha yakındı o görmüş