Hamile ilkende düşüktü ama doğumdan 4 gün sonra terleme,titreme,el ayak boşalması ile hastaneye gittim tokluk şekerim 50 çıktı. 1 hafta düzenli beslenme ve günde 7 kez şeker takibi ile dahiliyete gittim . O 1 haftada da hala şekerim düşüktü. Başına böyle bir şey gelen oldu mu?