Bebisliiii Yarin dogum yapali 20 gün olacak yani yarı kirkimiz çıkıyor bebeğim de bende banyo yapcaz 40imiz tam cikmadan tuy alinirmi bacak ozel bolge falan kimi alınmaz diyor kimi alinir diyor siz nasıl yaptnz
Atlarlayasayan Bebisliiii 40 gün tüylü gezmekten iyidir bence. Hen dinimizde temizlik esas değil mi 😊
Haticekale Bebisliiii canım eğer mazeret halin bittiyse önce abdestini al sonra temizliğini yap. Ama mazeret hali devam ediyorsa uygun değildir.
Neslisss Bebisliiii temizlik imandandir canim hic bisey olmaz 40 gün az süre degil hadi adet olsa 1 hafta 10 gün alabilirsin sorun olmaz
031965 Boy Abdestli değilken alınmaz filan diyolar aslında bunun tam dini açıdan bi netliği var mı bilmiyorum. Ben bi kere adetliyken saçımı kestirmiştim arkadaşlarım saçların abdestsiz senden ayrıldı demişti 😬😬😬😬😬