aslanmommy ben de şeker vs yok da şeker yüklemesi yaptırmadım ben doktorum da şeker ölçme aleti verdi 10 gün ölç not al getir dedi. Not almam için defter de verdi. Sabah aç karna açlık, ilk lokmayı ağzına attıktan 1 saat sonra sabah tokluğu ölç dedi. Diğer öğünler için de aynı şekilde. Ben de sofraya otururken açlığımı ölçüyordum , ilk lokmayı ağzıma attıktan bir saat sonra da tokluk ölçüyordum.
Ama her doktor farklı isteyebilir. Bazıları ilk lokmadan 2 saat sonra ölç diyor mesela bazıları gece ölçümü de istiyor. Bazısı sadece sabah yeterli diyor vs. Kendi doktorunuza sorsanız daha iyi olur o yüzden.