Ben-Hurem-Sultan Svdakyn hiç biri fayda etmiyor bacım 😂 asla kusamıyorumm. Ölürüm duruyorum ve hiçbiri fayda etmiyor. Ama 8 ve 10 haftalıkken o ara çok yüksek oluyormuş inşallah yavaş yavaş bitecek gibi
Svdakyn Ben-Hurem-Sultan yok etmiyor 10 dk geçiyor sonra yine aynı 😑 herşeyi de yiyemiyorum ki iştah sıfır. Salatalık elma devam 😂
Svdakyn Bebi2 gebelik olsa kanda mutlaka çıkardı. Üzülmeyin lütfen stresten uzak durun mucizeniz gelecektir🌺 Rabb’im en kısa zamanda sizi müjdelesin inşallah 🌺
Bebi2 Svdakyn amin insaAllah hayirli vakti saatinde olsun.. güzel dulariniz icin Allah razı olsun ❣️❣️