Arkadaşlar 10 haftalık hamileyim bu zamana kadar ara ara hep olurdu ama bu akşam çok keskin ve bir iki dkda bir ani keskin batmalar oluyor endişelenmeli miyim. Bugün soğuk havada dışarda yürüdüm baya üşütme gibi bi şey midir acaba çok canım sıkıldı bi yandan da canım yanıyo zaten