asu_akkaya1 ben 5 sene önce kızımı orada doğurdum Murat Tandoğan vardı orda mükemmel bir hekim ve herşeyden önce anne bebek dostu bir abi kardeş gibiydi ama şuan orada değil Ankara da görev yapıyormuş bu gebeliğimde de ona gitmeyi çok isterdim hatta dün konuştuk buradan takip edeceğim seni her gittiğinde ultrason resimlerini gönder bana dedi sıkıntın olduğunda ara dedi onca yıl sonra bile elinden geldiğince yanımda olmaya çalışıyor şuanda da kayda değer bir doktor göremedim hüma da Tekden Ahmet acere gidiyorum