withb Meram tıpta sezaryen doğum yapan var mı yakın zamanda? Ablamı sabah 8.30ta hastaneye çağırıp akşam 7ye kadar beklettiler almadılar. Odalar doluymuş. Bu kadar bekletilmek normal mi?