Aysllllm Selam arkadaşlar..Bebeğime isim bulmakta zorlanıyoruz..Anlamı güzel olan isimler önerebilir misiniz ??🥰
Minnakpopus Aysllllm daha iki gün önce yazmıştım eşim İlteriş koydu diye 😂😂😂 ama ilk oğlum adı Göktürk olacak dediii🫣🫣( oğlum çok ısrar etti yoksa benim hiiiiçç haberim yok yani 🤪🤪🤪) babasıda kıyamadı kabul etti Göktürk olacak nasipse
Angel19 Aysllllm bir oğlum var adı Egemen Kutay 🥰ikinci oğlumu bekliyoruz Birkan Sarp olacak nasipse 🥰
Aysllllm Minnakpopus Adı ile yaşasın 🥰 Erkek bebek de isim bulmak zor oldu bize ..kızımda bulmuştuk hemen koymuştuk 🙈
Aysllllm GirlandBoy_Mom Güzel isimler ..Aras bir tanıdığımda var onu koymam ama Ayaz güzel belki olabilir aklımda bulunsun 🦋
Happyka GirlandBoy_Mom bizde Ayaz Yaman koymayı düşünüyoruz fakat Ayaz isimli bebeklerin sik sik hastalandığını söylüyorlar
Melickaya Bizim cinsiyetimiz henüz belli değil ama erkek olursa Yiğit diyoruz . Ben daha anlamlı isimleri seviyorum. Yeni isimler hiç hoşuma gitmiyor 🙂
Edamurat58 ipekveatlas bizde atlas düşünüyoruz çocuklar isminin ağırlığını taşıyor buna inanıyorum atlas ismi için oğlunuz nasıl bazı isimler çok ağır geliyo çocuklara taşıyamıyolar falan ya merak ediyorum ismi 🙂
ipekveatlas Edamurat58 benim atlas oğlum cok sakin cok uyumlu bi cocuk😍asla yaramaz değil çevremdeki herkeste söyler bunu ama pek nazlı ve naif.. bi atlas daha tanıyorum o da aynısı🤭 bence asla ağır bi isim değil