Merhaba kızlar 18 şubatta evde test yaparak gebeliğimi öğrendim sonra kan vermeye gittim 79.1 çıktı beta hcg değerim adet günüme 1 gün vardı pazartesi tekrardan kan testi vereceğim ama sonuç sizce nasıl 4 haftalık gebeliğe göre iyi midir yoksa düşük mü kafama takılıyor bekleyemiyorum pazartesiye kadar heyecandan :)